Zacznij biegać | Moja rada, żeby nie odpuszczać


W nadchodzących tygodniach wiosna zacznie się powoli pojawiać. A wraz z nim może chęć założenia tenisówek i biegania. Tyle, że zanim zaczniesz biegać, musisz wiedzieć o kilku rzeczach. Aby dobrze się bawić, nie krzywdź się … A przede wszystkim nigdy nie przestawaj!

Rzeczywiście, rozpoczęcie biegu nie zawsze jest łatwe! Postęp przychodzi bardzo szybko, przez kilka pierwszych tygodni musisz się jeszcze trzymać. Nie znam nikogo, kto uwielbiałby, kiedy pierwszy raz biegł. Trudno ci oddychać, wytrzymać dłużej niż 10 minut. Kiedy nie jest to tylko 5 … Naprawdę nie rozumiesz, jak niektórzy ludzie mogą tak bardzo cieszyć się bieganiem. Ale nie zapominaj, że wszyscy zaczynali biegać jednego dnia! Nawet Killian Jornets, Pierre-Ambroise Bosse lub inny Eliud Kipchoge…

Więc dzisiaj chciałem podzielić się z wami wszystkimi radami na dobry start. Działam od 5 lat. Najpierw schudłem, teraz dla mojej przyjemności i dobrego samopoczucia psychicznego. Mój początki biegacza nie były oczywiste. Zobaczmy razem, jak uczynić twój nieco prostszym.

Moja rada, żeby zacząć biegać

1. Dobry sprzęt

Kiedy zaczynasz biegać, nie możesz zignorować dwóch elementów wyposażenia: PRAWDZIWEGO zakładu do biegania w celu ochrony kolan i dobrego stanika sportowego do dbania o klatkę piersiową! I nie podlega negocjacji! Jeśli zdecydowałeś się uciec, musisz zadbać o siebie i swoje zdrowie! I nie wolno źle traktować swojego ciała nieodpowiednim sprzętem…

Więc zostaw swojego Stana Smitha i swoją ładną koronkową bieliznę w szafie i idź kupić minimum unii, zanim wybiegniesz. A to raczej w sklepie niż w Internecie, jeśli nie jesteś pewien swojego rozmiaru lub rozmiaru buta.

Ale aby dać Ci pomysł, te rodzaje produktów są idealne na rozpoczęcie pracy:

⬇️ Mój wybór Staniki sportowe i staniki ⬇️

1. Stanik Kalenji 2) Specjalny biustonosz duże rozmiary Kalenji 3) SKÓRA Stanik DNAmic 4 Biustonosz usztywniany Shock Absorber Run 5 Biustonosz Anita Active Momentum

⬇️ Mój wybór butów do biegania ⬇️

1.Damskie buty do biegania Kalenji Comfort 2) Buty Asics GT-1000 7 3) Nike Air Zoom Pegasus 34 (mój ulubiony model 😍) 4. Buty New Balance W 880 V7 5 Buty adidas adizero adios 3

Jeśli chodzi o staniki sportowe, piszę artykuł na temat „jak dbać o swoją klatkę piersiową”, zaplanowany na początek marca. Mały ptaszek szepnął mi do ucha, że ​​może być nawet mała konkurencja … Mówię to, nic nie mówię 😉

2. Skonsultuj się z lekarzem

Rzeczywiście, przed rozpoczęciem biegu ważne jest, aby udać się do lekarza. Albo lekarz ogólny, albo lekarz sportowy. Aby upewnić się, że wszystko idzie dobrze po stronie cardio. Lub kilkakrotnie dostosowywać swoją praktykę sportową do prób.

Nie zapominajmy: biegniesz, aby zrobić CIEBIE dobrze. Zachowaj więc wszelkie środki ostrożności, aby trening nie był szkodliwy dla zdrowia.

3. Idź stopniowo

Kluczem do sukcesu jest postęp! Jak mówią, Rzym nie wydarzył się z dnia na dzień. Więc idź krok po kroku. Absolutnie nie wstydź się naprzemiennie spacer sportowy i fazy biegania. W miarę upływu czasu zmniejszysz czas marszu, aby wydłużyć czas biegu. Twoje serce przyzwyczai się do wysiłku, a także reszty mięśni. Bieganie będzie dla ciebie łatwiejsze.

Aby przeczytać: „Marche vs. Kurs | Jaki jest najlepszy sport? ”

Więc nie próbuj pobijać rekordów prędkości od pierwszych wycieczek. Z jednej strony twoje serce nie będzie w stanie dotrzymać kroku. Z drugiej strony możesz zostać zraniony. Więc nie graj tak jak Speedy Gonzales. 😉

Kiedy zaczynasz biegać, pierwsze kilka tygodni zbliża się do stopniowego zwiększania wytrzymałości, aż będziesz w stanie biegać przez godzinę bez przerwy. I bez cierpienia! Potem, jeśli chcesz, nadejdą podzielone sesje, próg i inne długie wycieczki. Sesje, które urozmaicą twój trening i pomogą ci się rozwijać.

Nie wahaj się też śledzić treningu, czy to w notatniku, czy za pośrednictwem uruchomione aplikacje ((Strava, Nike, Runstatic…). Ponieważ zobaczysz swoje postępy znacznie łatwiej, odkąd zacząłeś biegać.

4. Nie wahaj się zbliżyć do klubu lekkoatletycznego w swoim mieście

Lub jakakolwiek inna grupa regularnych biegaczy. Dość często ma grupy początkujących.

Czasami dużo łatwiej jest zmotywować się do biegania z innymi niż samymi. Nie wspominając już o tym, że dynamika grupy pomoże ci pokonać własne ograniczenia psychologiczne.

Nie wstydź się być najwolniejszym, nie myśl, że będziesz obciążeniem dla grupy. Zwłaszcza jeśli dołączasz do klubu lekkoatletycznego. Trener jest po to, aby się do ciebie dostosować i pomóc ci się rozwijać. Zawsze znajdziesz kogoś, kto Ci doradzi i zmotywuje. Osobiście wiem, że uwielbiam biegać z początkującymi, ponieważ satysfakcja jest, gdy przekraczają swoje obawy i ograniczenia. I być w stanie biegać godzinę kilka tygodni później. Ale szczególnie, aby się nim cieszyć!

5. Uciekaj przed negatywnymi ludźmi, którzy cię umniejszają

Czy to w prawdziwym życiu, czy w mediach społecznościowych, trzymaj się z dala od tych wszystkich ludzi, którzy mówią, że nie jesteś prawdziwym biegaczem, ponieważ nie biegasz wystarczająco szybko. Że twoje czasy okrążeń są żałosne, że nie masz miejsca w SAS rozpoczynającym oficjalne wyścigi. Uciekajcie i uciekajcie daleko od tych bardziej niż toksycznych ludzi.

Zobacz ten post na Instagramie

Dziś rano opalałem się podczas mojej wycieczki! 9,2 km w nieco ponad godzinę. Pierwsze 3 kilometry były dość trudne ze względu na sztywność wczorajszego WOD, potem było już znacznie lepiej! . . . Chciałem wrócić do komentarza, że ​​facet mnie dziś opuścił i który zamieściłem w opowiadaniu… „iść do spa pomaga zejść poniżej 6'30 na kilogram?” . . . Tego rodzaju komentarze mogą komplikować dziewczynę uprawiającą sport, ponieważ pozwalamy jej sugerować, że to, co robi, to gówno… . . Wszyscy jesteśmy różni, wszyscy mamy różne zdolności fizyczne… Ale przede wszystkim różne cele! Przede wszystkim nigdy nie wstydź się treningu, najważniejsze jest to, że idziesz tam i dobrze się bawisz! Reszty nie obchodzi nas to! . . . Nie pozwól nikomu umniejszać uwagi uwagami na temat budowy ciała, wyborów, umiejętności sportowych. Kiedy trenujesz, to dla ciebie. Aby zrobić ci dobrze. Nie obchodzi nas, że nie piszesz od 4 stóp do kilograma lub że nie kończysz maratonów w mniej niż 3 godziny … Najważniejsze, że dobrze się bawisz! Punkt kreskowy. . . . Sport jest świętem i musi nim pozostać! . . . #run # bieganie # runneuse # bieganie # bieganieaddykt #igrunneuses #dubndiducrew #activre # moveyour🍑 # Girlslove2run #wonderbody #fitfrenchies #fityourdreams #teamfitcats #teamshape #instarunfrance #happyrunner #happyrunningcrew # szczęśliwy

Wpis udostępniony przez Margaux Lifestyle (@margauxlifestyle) w sprawie

Amatorzy, którym jesteśmy, lubisz mnie, nie gramy w naszych „występach” podczas biegania. Biegniemy, aby zrobić sobie dobrze. I żeby nie zadowolić innych.

Aby przeczytać: „Kult kultu | Postęp vs. Przyjemność?

Jak chcesz cieszyć się bieganiem, kiedy zaczynasz (a nawet później), kiedy zawsze masz ten cichy głos, który mówi ci, że to, co robisz, nigdy nie jest wystarczająco dobre i że powinieneś się wstydzić? Wręcz przeciwnie, nigdy nie wstydź się założyć strój sportowy i założyć trampki, aby biegać. Wiedz, że masz mój największy podziw, ponieważ to ułatwiłeś. Nie ważne jak daleko biegniesz i jak szybko biegniesz. Dla mnie najważniejsze jest to, że masz odwagę wierzyć w siebie i iść!

Tak gotowy, aby zacząć biegać, więc nigdy nie przestaniesz?

Ten artykuł zawiera linki partnerskie Decathlon i Irun
Aby dowiedzieć się więcej na temat zarabiania i przynależności na blogu, odwiedź stronę tutaj
Ogromne dziękuję za wsparcie 💛

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, przypnij go! ⬇️

Śledź:

Margaux Lifestyle

Zupełnie zwyczajna młoda kobieta, która postanowiła uczynić swoje życie wyjątkowym poprzez sport, blogowanie i udostępnianie! Życie, które chce jeść pełnymi zębami! Biegacz, chodzik, fitgirl, praktykantka … Żyję życiem z prędkością 200 km / h!