WOD na specjalną masę ciała cardio # 262


cardio WOD 06-02-15

W zeszłym tygodniu opowiedziałem wam, jak lubię uprawiać kardio HIIT, dziś jest Sesja kardio w wersji Calisthenics 😉!

Wykonaj jak najszybciej 4 okrążenia:

Uwaga: bez przerwy, aktywny powrót do zdrowia… z burpees 😀!

Zastępowanie podwójnych znaków dolnych

Jeśli jeszcze nie wiesz, jak wykonać DU, możesz wykonywać skoki grupowe (skoki pionowe zbliżające kolana do klatki piersiowej) lub w inny sposób wykonywać proste szybkie skoki. Wyjaśniam tutaj technikę DU w technikach zmiany skakanki. Jeśli chcesz robić postępy, możesz wykonać wybuchowy skok co 5 lub 10 pojedynczych skoków i wykonać podwójny obrót.

Timer interwału

Ustawianie timera: 2 razy 2 minuty pracy w 4 rundach.

HIIT Timer Online

Twój wynik

W tej sesji zanotuj liczbę powtórzeń DU i burpee w każdej rundzie. Twój wynik to para, całkowity DU i ogół burpee.

Na przykład dla mojej sesji:

Wycieczki Liczba DU Liczba burpees
1 90 28
2) 92 27
3) 94 25
4 100 26

dlatego mój wynik to: 376 DU / 106 burpees.

W zależności od twojego poziomu

Poziom Wykonaj jak najszybciej 4 okrążenia:
początkujący 40 sekund DU
40 suchych burpees
średniozaawansowany 1 min 20 od DU
1 min 20 burpees
zaawansowane 2 minuty od DU
2 min burpee

Jaki wynik uzyskałeś i jaki tryb wybrałeś? Skorzystaj także z komentarzy, aby podzielić się swoimi przemyśleniami.

Powodzenia i miłego weekendu!

Pierre.

Podobała Ci się ta sesja i chcesz iść dalej?

Jeśli podoba Ci się ten styl treningu, odkryj mój Metoda HMB (praca całego ciała) i szybciej osiągnij swój osobisty cel 💪!

Program pełnej metody HMB