Uprawianie sportu podczas wakacji | Wskazówki i porady


Wakacje to zawsze skomplikowany czas, kiedy chcesz kontynuować uprawianie sportu, kiedy masz określoną rutynę sportową. Rzeczywiście, między aperitifami z przyjaciółmi a posiłkami rodzinnymi, czasem szczególnie trudno jest znaleźć czas na połączenie wszystkich ćwiczeń. Jak więc ćwiczyć podczas wakacji? Znajdź wszystkie moje porady i wskazówki dotyczące mieszania uroczystości i szkoleń.

Kontynuacja ćwiczeń w czasie wakacji nie jest łatwym zadaniem. W rzeczywistości, między zimnem, które zdecydowanie się uspokoiło, rodziną, która przybywa całkowicie do domu, a posiłkami, które należy przygotować w dużych ilościach, brakuje ci czasu i motywacji do utrzymania rutyny sportowej.

Wskazówka 1: Nie czuj się winny

Tak, nie czuj się winny z powodu niemożności uprawiania sportu podczas wakacji. Ponieważ to czas rodziny. Nie poświęcaj tych cennych czasów, aby za wszelką cenę iść na trening. Zwłaszcza jeśli nie masz żadnych bramek w styczniu, jak wyścig, w którym brałbyś udział.

Więc nie czuj się winny spędzając czas z rodziną zamiast trenować samotnie na zimno. Skorzystaj z tych 8 do 10 dni, aby zrobić sobie przerwę, odpocząć, naładować akumulatory i zacząć od nowa w styczniu. Nie trenuj, trenuj mniej. Zasadniczo, rób tak, jak chcesz, aby maksymalnie wykorzystać ten magiczny czas. Sport nie powinien być ograniczeniem, a przede wszystkim nie powinien odcinać się od życia towarzyskiego.

Wskazówka 2: Nie zmuszaj

Jeśli chcesz kontynuować sport podczas wakacji, radzę zachować ostrożność i nie zmuszać się.

Z jednej strony często przyjeżdżasz zmęczony w tym sezonie wakacyjnym. Pomiędzy stresem związanym z powrotem do szkoły, zmianą sezonu i przejściem na czas zimowy, ty – jak każdy z nas – masz wiele do ciągnięcia. Z drugiej strony podczas wakacji jesz o wiele za dużo, pijesz też o wiele za dużo alkoholu, a przede wszystkim nie masz dość snu … Zasadniczo wszystko, czego nie powinieneś robić, aby robić postępy w treningu. Wręcz przeciwnie!

Twój żołądek będzie ciężki, a trawienie trudne. Zasadniczo nie jest teraz czas na trening o dużych interwałach lub inne szczególnie intensywne treningi. Albo będziesz miał żołądek na krawędzi ust … Albo zęby w plecach, jak mówią w moim domu 😉

Wolę raczej ciche wyjścia lub słodszy trening niż zwykle. Tylko po to, by pomóc ci trawić. Aby powrócić do normalnego treningu po zakończeniu wakacji.

Wskazówka 3: Zintegruj rodzinę ze swoim treningiem

Sezon wakacyjny może być dobrą okazją do podzielenia się sportową pasją z rodziną i wreszcie, aby zrozumieli, dlaczego tak bardzo lubisz uprawiać sport. Może to w końcu położy kres nieprzyjemnym drobnym uwagom na temat twojego sportu?

Ale w jaki sposób można udostępnić sport wszystkim? Może czas spróbować swoich sił w chodzeniu? Dostępny dla wszystkich, dla młodych i starszych, idealny do trawienia podczas przyjmowania dużej miski świeżego powietrza.

Aby przeczytać: „Active Walking | Idealny sport dla początkujących

Dobry sposób na kontynuowanie uprawiania sportu podczas wakacji, przy jednoczesnym wykorzystaniu rodziny!

Wskazówka 4: Ustaw cel przed wiosną

Innym dobrym źródłem motywacji do kontynuowania uprawiania sportu podczas wakacji jest cel sportowy na styczeń lub luty. Jak rejestracja na zimowy wyścig lub szlak. Często sport jest sposobem na dekompresję, a nawet wspieranie raczej inwazyjnych teściów podczas wakacji.

Dobra sesja kulturystyczna, 30 minut spokojnego pływania w wodzie, godzina spokojnego joggingu lub sportowy spacer po wspaniałej plenerze, nie ma nic lepszego, aby pozbyć się złych fal i nie wysłać nakarm szczególnie denerwującą teściową … Tak, nie wszyscy chcą dzielić się sportem z rodziną. 😉

Wskazówka 5: Ogranicz uszkodzenia żywności

Oczywiście, jeśli chcesz nadal uprawiać sport w czasie wakacji, ogranicz „szkody” z żywieniowego punktu widzenia w jak największym stopniu. Nie mówię wam, abyście pozbywali się podczas świątecznych posiłków, ale abyście ponownie zrównoważili te różne posiłki.

Wakacje są często synonimem tłustych i słodkich potraw, w zbyt dużych ilościach, którym towarzyszy dobra dawka alkoholu. Wystarczająco, by wystawić na próbę wątrobę i nerki. A także mięśnie i ścięgna. Ponieważ wszystko to zakwaszy twoje ciało i zwiększy ryzyko obrażeń treningowych.

Pomiędzy każdym dużym posiłkiem pomyśl o piciu. Czy zgadzamy się z wodą pitną? 😉 Ale też faworyzuj zielone warzywa, takie jak pory lub szpinak. Lekkie posiłki i, jeśli to możliwe, wegetariańskie, aby złagodzić układ trawienny. Osobiście mój talerz ma kolor zielony i nigdy nie zapominam, że moja mała tykwa pomyślała o dobrym nawodnieniu przez cały dzień.

Ale przede wszystkim skorzystaj z tego magicznego okresu świątecznego.

Ten artykuł napisałem jako część kalendarza adwentowego SerenaMente które możesz znaleźć tutaj. Znajdziesz tam codziennie artykuł na różne tematy: makijaż, wygląd, przepisy kulinarne i sport!

Czy zamierzasz nadal uprawiać sport podczas wakacji?

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, przypnij go! ⬇️

Śledź:

Margaux Lifestyle

Zupełnie zwyczajna młoda kobieta, która postanowiła uczynić swoje życie wyjątkowym poprzez sport, blogowanie i udostępnianie! Życie, które chce jeść pełnymi zębami! Biegacz, chodzik, fitgirl, praktykantka … Żyję życiem z prędkością 200 km / h!