Trening Tabata (HIIT) bez wyposażenia # 373


WOD 373

Kiedy myślisz o japońskim treningu, myślisz o treningu kawaii („Słodki pełny”)? Po 16-minutowym treningu Tabata pomyślisz więcej ninja ! Na przemian skakałem w grupie i burpee z 2 ćwiczeniami brzucha mniej trudnymi na poziomie sercowym, aby móc wykonać dłuższą sesję niż oryginalna metoda.

Zrób 4 tabaty (bez czasu odpoczynku między tabatami):

jeśli odkryjesz ten rodzaj szkolenia, zapraszam do zapoznania się z moim artykułem na temat metody Tabata, który wyjaśni ci protokół.

Timer interwału

Ustawianie timera: w 2 odstępach (20 sekund pracy i 10 sekund odpoczynku) wszystkie 32 razy.

Możesz użyć timera Tabata online ze strony (parametry liczby tabata klikając tryb Tabata to poniżej timera.

Twój wynik

Aby policzyć swój wynik, po prostu zsumuj minimalne liczby dla każdego ćwiczenia.

Aby policzyć dynamiczne plansze, liczysz powtórzenie, gdy twoje 2 ramiona są rozciągnięte (w wysokiej pozycji).

Na przykład dla mojej sesji:

Interwały
Tabata 1 2) 3) 4 5 6 7 8
Skoki grupowe 28 20 20 17 18 19 17 19
Tablica dynamiczna 9 9 9 8 9 9 9 9
Burpie 7 7 6 6 6 6 7 7
Abs 11 11 11 11 10 11 10 11

Ocena: 17 (skacze) + 8 (deska) + 6 (burpees) + 10 (abs) = 41

Mój wynik dotyczy sesji: 41 w trybie zaawansowanym.

W zależności od twojego poziomu

Poziom Wykonaj: Czas WOD:
Początkujący tablica dynamiczna tabata
abs tabata
8 minut
Średniozaawansowany tablica dynamiczna tabata
tabata burpees
abs tabata
12 minut
Zaawansowane skoki tabata zgrupowane
tablica dynamiczna tabata
tabata burpees
abs tabata
16 minut

Co sądzisz o tej sesji Tabata? Podziel się swoim wynikiem i wrażeniami w komentarzach poniżej. Podaj wybrany tryb.

Powodzenia i miłego weekendu!

Pierre.

Podobała Ci się ta sesja i chcesz iść dalej?

Jeśli podoba Ci się ten styl treningu, odkryj mój Metoda HMB (praca całego ciała) i szybciej osiągnij swój osobisty cel 💪!

Program pełnej metody HMB