Trening mięśni i zgrabnych nóg # 532


WOD 532

Aby wykonać taniec kaczki, nie musisz powtarzać choreografii przed lustrem w łazience; możesz zrobić tę sesję dzień wcześniej, a z bólami następnego dnia będziesz chodził jak prawdziwa kaczka 😉.

Królowe i królowie toru, tutaj jest specjalna sesja muskularnych i zgrabnych nóg do pracy z pośladkami i łydkami!

WOD:

Wykonaj tak szybko, jak to możliwe przy użyciu dobrej techniki, 3 okrążenia:

  • 300 prostych skoków linowych;
  • 50 usiąść na krześle (50 po lewej 50 lub po prawej);
  • 40 szczelin przed chodzeniem (20 w lewo 20 na przemian);
  • 30 nóg zwija się na ziemi;
  • 20 odczytów miednicy na jednej nodze (20 na przemian 20 po prawej).

Uwagi techniczne:

  1. Mocno skurcz mięśnie brzucha i pośladków starsze loki i nie kopać nadmiernie dolnej części pleców. Na maty podłogowej używam kawałka tkaniny, aby odpowiednio przesunąć pięty 😉.
  2. Kontroluj zejście dla ćwiczenia 5 (stopniowo podwijaj plecy, aby nie uderzać dolnej części pleców o podłogę).

W zależności od twojego poziomu

Poziom Wykonaj z dobrą techniką 3 okrążenia:
Początkujący 100/20/15/10/5 powtórzeń
Średniozaawansowany 200/30/25/20/15 powtórzeń
Zaawansowane 300/50/40/30/20 powtórzeń

Co myślisz o tym obwodzie?

Nie zapomnij podzielić się swoim czasem na temat tego WOD lub swoich wrażeń ze społecznością w komentarzach poniżej!

Twoje wiadomości motywują wszystkich, więc idź po to 😉.

Dziękuję i życzę powodzenia.

Sportowo,

Pierre.

Podobała Ci się ta sesja i chcesz iść dalej?

Jeśli podoba Ci się ten styl treningu, odkryj mój Program dolnej części ciała HMB (praca na określonych nogach) i szybciej osiągnij swój osobisty cel!

Program dolnej części ciała HMB