Super tabata z ćwiczeniami dynamicznymi i statycznymi


WOD 513

Gdy złapałem wirusa podczas wakacji, wznawiam trening w pomieszczeniu (ciepły), aby powoli ponownie uruchamiać maszynę 😉; Proponuję trening Tabata w supersecie. Każdy nadzbiór tabersa będzie zatem składał się z 2 ćwiczeń: 1 ćwiczenia dynamicznego i jego wariantu statycznego.

Ten 20-minutowy trening składa się z 5 kontrolerów tabata.

Dla każdego supersetu ustawiasz interwał na 8 okrążeń z 20 sekundami pracy i 10 sekundami odpoczynku. W okresach pracy będziesz wykonywać naprzemiennie 2 proponowane ćwiczenia. Na przykład 20 sekund pomp, 10 sekund odpoczynku, 20 sekund pompy statycznej, 10 sekund odpoczynku itp.

WOD:

  • Nadzbiór Tabata 1
    • pompy;
    • pompa statyczna (pozycja pośrednia).
  • Tabata superset 2
  • Tabata superset 3
    • V-upy;
    • pozycja statyczna banana (pozycja pusta).
  • Super tabata 4
  • Super tabata 5

Informacja : Poświęć od 30 sekund do 1 minuty odzyskiwania między nadzbiórami tabata.

Twój wynik

Aby policzyć swój wynik, wystarczy zsumować maksymalną ORAZ minimalną liczbę dla każdego ćwiczenia (dla dynamicznych interwałów ćwiczeń).

Na przykład dla mojej sesji:

Interwały
Tabata 1 2) 3) 4 5 6 7 8
pompy 16 sta. 9 sta. 9 sta. 9 sta.
ekspres do stołu 7 sta. 8 sta. 8 sta. 8 sta.
V-upy 13 sta. 11 sta. 9 sta. 9 sta.
superman 9 sta. 8 sta. 9 sta. 8 sta.
przysiady 13 sta. 13 sta. 12 sta. 12 sta.

Wynik MAX (maksymalny): 16 (pompy) + 8 (twórcy stolików) + 13 (v-upy) + 9 (superman) + 13 (przysiady) = 59

Wynik MIN (minimum): 9 (pompy) + 7 (twórcy stolików) + 9 (v-upy) + 8 (superman) + 12 (przysiady) = 45

Mój wynik dotyczy sesji: 59 (maks.) / 45 (min.): 59/45 w trybie zaawansowanym.

W zależności od twojego poziomu

Poziom Czy przy dobrej technice:
Początkujący Tabata superset 1, 2 i 5
Średniozaawansowany Tabata superset 1, 2, 4 i 5
Zaawansowane Super tabata od 1 do 5

Jaki jest twój wynik?

Co sądzisz o tej sesji Tabata? Jaki jest twój wynik MAX i MIN w tym wyzwaniu Tabata? Nie zapomnij podać wybranego trybu i swoich wrażeń.

Twoje komentarze motywują wszystkich, więc śmiało 😉.

Dziękuję i życzę powodzenia.

Sportowo,

Pierre.

Podobała Ci się ta sesja i chcesz iść dalej?

Jeśli podoba Ci się ten styl treningu, odkryj mój Metoda HMB (praca całego ciała) i szybciej osiągnij swój osobisty cel 💪!

Program pełnej metody HMB