Studiuj odchudzaj z pistacjami


pistacje, odchudzone

Jeśli wahasz się przed umieszczeniem pistacji w menu, z obawy przybrać na wadze, oto badanie, które może zmienić zdanie. Pistacje wykazały już swój korzystny wpływ na obniżenie poziomu cholesterolu stresu i poprawę koncentracji, a także zwiększenie erekcji, ale tym razem korzyści odnoszą kobiety.

Aby pozostać szczupłym, jedz pistacje!

Skład odżywczy

Rzeczywiście, dodanie pistacji do codziennej diety pozwoliłoby utrzymać swoją wagę.
Pistacje są bogate w kalorie ze względu na zawartość lipidów (1 g lipidów = 9 kcal), a jednak nie powodują otyłości, nawet przy regularnym spożywaniu. Mogą nawet obniżyć ciśnienie krwi i obniżyć poziom lipidów we krwi.

Wyniki badania

To 10-tygodniowe badanie z udziałem 48 zdrowych kobiet w wieku 21 lat i w wieku rozrodczym w celu dodania kilku porcji pistacji każdego dnia do ich diety, co odpowiada 1/5 ° ich zapotrzebowanie na kalorie

Co tydzień kobiety otrzymywały zapieczętowany woreczek pistacji odpowiadający 20% ich całkowitej liczby kalorii przez 10 tygodni, a następnie nie otrzymywały pistacji, wszystkie przeplatane 15-dniowym okresem odsadzenia. Wykonano pomiary: poziomu lipidów, obwodu talii, masy ciała, składu ciała (impedancji) i ciśnienia krwi, na czczo, na początku i na końcu każdego zabiegu Pod koniec tego okresu kobiety, które spożywały pistacje , nie odnotował żadnych zmian w wadze, rozmiarze talii ani innych. Jednak cholesterol, trójglicerydy i ciśnienie krwi nieznacznie spadły

Dowodzi to, że nasiona oleiste, a zwłaszcza pistacje mają swoje miejsce zdrowa i zbilansowana dieta, w przeciwieństwie do tego, co myśli większość ludzi. Ich błonnik, białko i dobra zawartość tłuszczu (poli i jednonienasycone) czynią z nich przekąskę z wyboru. Badania sugerują również, że spożywanie 42,5 g orzechów każdego dnia może zmniejszyć ryzyko chorób serca, spożywanych w ramach diety niskotłuszczowej. Można również wybrać opcję Suplementacja kwasów tłuszczowych omega-3.

Omega-3 potrzebujesz!

Już w czerwcu 2013 r. W metaanalizie 33 badań porównano dietę kontrolną z dietą bogatą w orzechy, przy czym te ostatnie nie miały wpływu na masę ciała, BMI ani obwód talii.

Źródło: Dziennik Federacji Amerykańskich Towarzystw Biologii Eksperymentalnej
DOI: vol. 28 nie 1 Suplement 640.6 „Wpływ konsumpcji pistacji na skład ciała i lipidy krwi u zdrowych młodych kobiet” Autorzy: Bonny Burns-Whitmore, Laura Hall, Alison Bushnell, Amy Towne i Soma Roy. zdjęcie freepik.com