Sport w domu (sesja oko艂o 20 minut) # 584

WOD 584

Cel: trening w domu
Focus: ca艂e cia艂o

W tej chwili z lwem 馃 w klatce … przepraszam za mojego 6-letniego syna, trening musi by膰 szybki i wydajny 馃槀.

Oto moja kompletna sesja uprawiania sportu w domu z 膰wiczeniami tylko na mas臋 cia艂a i bez sprz臋tu.

Wykonaj tak szybko, jak to mo偶liwe i przy u偶yciu dobrej techniki, 5 okr膮偶e艅:

  • 20 burpees;
  • 20 starszych lok贸w na ziemi;
  • 40 alpinist贸w (na przemian w lewo i w prawo);
  • 40 przed艂u偶e艅 艂ydek.

Techniczne:

  1. starsze loki : zdejmij biodra z ziemi, popychaj膮c pi臋ty i poprowad藕 pi臋ty w kierunku po艣ladk贸w. Biodra powinny by膰 wyr贸wnane z udami i plecami (jak uniesienie miednicy na pod艂odze).
  2. przed艂u偶enia 艂ydek : utrzymuj wysok膮 pozycj臋 przez co najmniej 1鈥2 sekundy.

Wskaz贸wka: w przypadku starszych lok贸w na ziemi k艂ad臋 karton mi臋dzy pi臋tami a ziemi膮, aby lepiej si臋 艣lizga艂. Mo偶esz u偶y膰 kartonu na dywanie w salonie, r臋cznika na parkiecie lub p艂ytce itp.

I od niechcenia (lub nie 馃槉) na ko艅cu nadal b臋dzie produkowa膰 100 burpee, 100 lok贸w na nogi, 200 alpinist贸w i 200 przed艂u偶e艅 ciel膮t 馃挭.

W zale偶no艣ci od aktualnego poziomu

Poziom Wykonaj 5 okr膮偶e艅:
Pocz膮tkuj膮cy 10/20/20 powt贸rze艅
艢redniozaawansowany 15/15/30/30 powt贸rze艅
Zaawansowane 20/20/40/40 powt贸rze艅

Co my艣lisz o tym obwodzie?

Nie zapomnij podzieli膰 si臋 swoimi przemy艣leniami ze spo艂eczno艣ci膮 w komentarzach poni偶ej.

To mi艂e, przydatne i motywuje wszystkich, wi臋c id藕 do niego 馃槈.

Dzi臋kuj臋 bardzo!

Sportowo,