Program HIIT spala masę ciała # 453


WOD 453

Oto sesja HIIT idealna do spalania nadmiaru tłuszczu za pomocą skakanki i niektórych ćwiczeń na masę ciała. Natychmiast po sesji stracisz kilka punktów tłuszczu i kilka centymetrów tłuszczu w brzuchu i talii. Możesz nawet skorzystać ze sprzedaży, aby przerobić garderobę i kupić ubrania na miarę!

Byłoby miło, co?

Ale to nie tak działa marche. Cudownym przepisem na twoje zdrowie i kształt ciała jest regularny i specyficzny trening fizyczny (np. HIIT, jeśli lubisz ćwiczyć tę intensywną metodę treningową) z dostosowaną i zbilansowaną dietą. Wyniki będą widoczne w perspektywie długoterminowej.

Oto obwód teraz:

Wykonaj 6 okrążeń z 30 sekundami pracy i 10 sekundami odpoczynku, ćwicząc:

Jeśli jest to zbyt łatwe, możesz powtórzyć sesję w 45/15 (z 45 sekundami WŁĄCZONYMI i 15 sekundami WYŁĄCZONYMI).

Techniczne: Nie zapomnij dobrze skurczyć mięśni brzucha podczas skoków linowych.

Zmiana

Jeśli nie masz skakanki, możesz zamiast tego robić podnośniki.

W zależności od twojego poziomu

Poziom Wykonaj 6 okrążeń z:
Początkujący 20s ON / 20s OFF
Średniozaawansowany 25s ON / 15s OFF
Zaawansowane 30s ON / 10s OFF

Co sądzisz o tej procedurze HIIT i który tryb wybrałeś?

Dziękuję za komentarze.

Dobry dzień i powodzenia!

Pierre.

Podobała Ci się ta sesja i chcesz iść dalej?

Jeśli podoba Ci się ten styl treningu, odkryj mój Program HIIT (praca całego ciała w ciągu 24 minut) lub moja Metoda HMB (praca całego ciała) i szybciej osiągnij swój osobisty cel 💪!

Program HIIT
Program pełnej metody HMB