Moje wyzwanie #RunningOctober – Margaux Lifestyle


Witam wszystkich! Teraz skończył się wrzesień. A przy nim bardzo często dobre postanowienia nowego roku szkolnego. Dzisiaj proponuję, abyście nie stracili tempa dobrej woli z małym sportowym wyzwaniem na ten piękny miesiąc października, który się zaczyna.

W tym roku mój wrzesień był bardziej niż intensywny z profesjonalnego punktu widzenia. Tak bardzo, że zrezygnowałem z odnawiania mojej nazwy domeny i hostingu bloga, to znaczy! 😅 I że to wyzwanie jest również spóźnione o miesiąc … Rzeczywiście, planowałem to zrobić we wrześniu, ponieważ uwielbiam energię, która pojawia się o tej porze roku. Wróciłem do szkoły, w której organizuję swój rok, mój sezon. Że stawiam sobie cele zarówno osobiste, profesjonalne, ale przede wszystkim sportowe! Na początku roku szkolnego po wakacyjnej przerwie zaczynam swoje dobre nawyki sportowe.

Problem, z którym się zetknąłem od 2 lat, polega na tym, że cała moja dobra wola wyczerpuje się przed świętami Wszystkich Świętych … Od kiedy opuściłem Paryż, moja motywacja do sportu była bardziej niż migotliwa. I to jest silnie odczuwalne na skali.

Aby przeczytać: „Przytyłem! Co robić | Mały przewodnik po zdrowej i spokojnej utracie wagi ”

A jeśli w tym roku będziemy zmotywowani do stworzenia rutyny sportowej, która nam odpowiada? Dlatego oferuję ci małe wyzwanie, #RunningOctober.

Wszystko ci wyjaśnię!

#RunningOctober Challenge

Wyzwanie #RunningOctober, jak sama nazwa wskazuje, jest wyzwaniem bieżącym przez cały październik. Czyj pierwszy dzień dzisiaj? Aby pomóc Ci – wesprzeć nas – w ustanowieniu wyważonej rutyny sportowej, łącząc wysiłek cardio, siłę i rozciąganie.

Tak więc, od 1 października (to znaczy dzisiaj) do 31 października będziesz miał (i ja również, aby dać dobry przykład):

  • przebiegnij 60 km (lub więcej)
  • wykonuj co najmniej 45 minut wzmocnienia tygodniowo
  • wykonuj minimum 30 minut rozciągania na tydzień
  • 2 inne zajęcia sportowe, inne niż bieganie i budowanie mięśni.

Mocno wierzę, że aby osiągnąć postęp, a nie zostać zranionym, trening krzyżowy jest kluczem. Dlatego w tym wyzwaniu zapraszam do mieszania biegania, wzmacniania i rozciągania, a także dwóch innych wybranych przez ciebie zajęć sportowych w celu urozmaicenia przyjemności.

Może to być rodzinna jazda na rowerze, wędrówka, jazda na rolkach, sesja pływania. Krótko mówiąc, coś niezwykłego.

Po stronie zbrojenia dwa szczegóły:

  • Akceptuję każdy rodzaj grupowej klasy w pomieszczeniu, trening siłowy (lub trening uliczny) lub trening w domu
  • nie musisz robić 45 minut bez przerwy, możesz rozłożyć to na cały tydzień. Najważniejsze jest, aby robić te 45 minut w ciągu tygodnia

Jak wziąć udział?

Nic nie może być prostsze! Możesz wziąć udział w tym wyzwaniu na Instagramie, używając #RunningOctober, przez cały miesiąc. Publikując bilans najpóźniej 2 listopada.

Lub na Facebooku. Z tej okazji stworzyłem grupę, aby każdy z nas mógł być zmotywowany i czerpać korzyści z energii grupy. Aby do niego dotrzeć, właśnie tam się dzieje ⬇️

TeamMargaux

Pod koniec miesiąca losowałbym losy, aby wybrać zwycięzcę …

Aby wygrać

Oprócz zwiększonej motywacji i nowych nawyków sportowych, oferuję niezły pakiet: 6-miesięczny abonament Shapin, siłownię internetową, a także następne pudełko dProwadzenie klubu sportowców. Dwa prezenty, które przedstawię wam bardziej szczegółowo w tym tygodniu. Ponieważ zarówno Shapin ', jak i Athletes Running Club zasługują na dedykowany artykuł, aby je Ci przedstawić.

Kto tu czeka, kto podejmie wyzwanie?

Śledź:

Margaux Lifestyle

Zupełnie zwyczajna młoda kobieta, która postanowiła uczynić swoje życie wyjątkowym poprzez sport, blogowanie i udostępnianie! Życie, które chce jeść pełnymi zębami! Biegacz, chodzik, fitgirl, praktykantka … Żyję życiem z prędkością 200 km / h!