Jak zorganizować planowanie wyścigu?


Początek roku to często czas na zanurzenie się w harmonogramie wyścigów. Ma to na celu odpowiednie zorganizowanie treningu, aby sezon przebiegał możliwie jak najbardziej płynnie. Wprowadź postęp i przyjemność. Ponieważ pomysł, dokąd chcesz zabrać łódź, pomoże ci utrzymać właściwy kierunek.

Więc dzisiaj zobaczymy, jak dobrze zorganizować harmonogram wyścigu.

Dlaczego harmonogram wyścigów jest ważny?

Styczeń (lub wrzesień, w zależności od tego, jak wizualizujesz postępy w swoim roku) jest szczególnie korzystny ze względu na sposób wypełniania, a zwłaszcza organizowania kalendarza wyścigów. Ale nie rób tego w żaden sposób. W szczególności przez przeciążenie go. Uważam za szczególnie interesujące, aby mieć harmonogram wyścigów z różnych powodów.

Początkowo posiadanie celu bardzo pomaga mi zachować motywację i regularnie trenować. Aby zachować mocny umysł podczas szczególnie trudnych sesji. Wiem, dlaczego tam chodzę, dlaczego trenuję. I nie zadaję sobie pytań! To trochę jak marchewka, która mnie napędza.

Po drugie, dzięki zrównoważonemu harmonogramowi wyścigów, jestem w stanie zorganizować trening. I dobrze dystrybuować przez cały rok. Celem jest oczywiście postęp, ale przede wszystkim czerpanie radości z każdej z moich ras! Aby zarządzać moim poziomem zmęczenia, i jak najbardziej unikać obrażeń.

Aby przeczytać: „Kult wydajności | Postęp vs. Przyjemność?

Krótko mówiąc, moim zdaniem, kalendarz wyścigów jest niezbędny. Nie musisz blokować wszystkich dat swoich wyścigów. Po prostu zachowaj opcje ołówka papierowego w swoim kalendarzu i doradzaj, mierząc, że tygodnie mijają zgodnie z twoimi pragnieniami, poziomem kondycji (lub zmęczenia) i dostępnością.

Jak prawidłowo wypełnić harmonogram zakupów?

Istnieje wiele sposobów, aby dobrze zorganizować swój bieżący rok.

1) Wyznaczasz swój rok na wyzwania

W tym roku zdecydowano, że weźmiesz udział w swoim pierwszym (pół) maratonie! W ten sposób zorganizujesz szkolenie zgodnie z tym celem. Ja to będzie maraton w Nantes 28 kwietnia. Pozostałe wyzwania tego roku są nadal odnotowywane ołówkiem w porządku obrad, w zależności od mojego poziomu kondycji i moich możliwości w tym czasie.

Tak więc te różne wyzwania, które chciałbyś podjąć samodzielnie, będą oznaczać rok. Twoje szkolenie będzie oparte na twoich potrzebach, aby je osiągnąć. Uważaj jednak, aby nie zbliżyć tych słynnych wyzwań zbyt wcześnie. Ryzykując wywarcie zbyt dużej presji na siebie i przybyciu zbyt zmęczonym …

2) Znasz swoje mocne i słabe czasy

Zaczynasz dobrze się poznawać i wiesz, kiedy jesteś zwolniony. A ci a contrario, w których motywacji nie ma. Na przykład wiem, że są dwa razy w roku, kiedy absolutnie nie mam ochoty biegać.

Lato, bo jest po prostu za gorąco i wolę pluskać się w morzu. Wiosłować wiosłem i tym podobne… A w listopadzie, kiedy między złymi dniami a utratą światła moje morale uderzyć. Podobnie jak moja motywacja do biegania.

Tak więc wszystkie moje wielkie cele trzymam na wiosnę. Ponieważ wiem, że jestem w najlepszej formie od kwietnia do czerwca. I że potrzeba zimowych przygotowań wzmacnia moją motywację do stawienia czoła mrózowi. Latem po prostu ćwiczę tak, jak chcę, ponieważ mimo wszystko jestem raczej aktywny, aby we wrześniu wrócić do zdrowia. Planując mały cel na koniec listopada, aby zwalczyć ponure środowisko.

Dzięki temu możesz uporządkować harmonogram wyścigów według najsilniejszych i najsłabszych chwil w ciągu roku.


Czy jesteś zainteresowany tym artykułem i chcesz dowiedzieć się więcej? Nie wahaj się zapisać do mojego newslettera! ⬇️


3) Rzucasz sobie wyzwania na swoje najważniejsze wydarzenia

Tak pracuję, aby wypełnić mój harmonogram wyścigu. Z wyprzedzeniem identyfikuję wyścigi, które chciałbym na podstawie ich daty (i szukam również daty rozpoczęcia rejestracji dla najbardziej pożądanych).

Aby przeczytać: „Wyścigi, o których marzę o biegach ”

Zatem wyobrażenie sobie dat wyścigów, które sprawiają, że chcę, pozwala mi nie przegapić dat rejestracji tych, które są dla mnie najważniejsze. I móc funkcjonować zgodnie z nastrojem i formą chwili.

Przyjemność vs. Wydajność, aby wypełnić harmonogram wyścigu

Kiedy mieszkałem w Paryżu, uczestniczyłem w wielu wyścigach. Po prostu dla przyjemności startu z przyjaciółmi. Nigdy tam nie chodziłem z soczewką stopera. Nawet jeśli przyznaję, za każdym razem w zupełnie nieoczekiwany sposób niszczę swój PR. Może tylko dlatego, że nie wywierałem presji na mój czas 🤔

Krótko mówiąc, wszystko to, aby powiedzieć, że musisz odróżnić wyścigi chronologicznie od wyścigów tylko dla zabawy, które będą mniej męczące. Ponieważ biegnij wolniej.

To właśnie te rasy „przyjemności” zapisuję ołówkiem w dzienniku, aby w ostatniej chwili zdecydować, czy to zrobię, czy nie. Podczas gdy wyścigi „stopera” są wcześniej zatwierdzane, aby dać czas na przygotowanie odpowiedniego treningu.

A ty Jakie wyścigi planujesz na 2019 r.?

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, przypnij go! ⬇️

Śledź:

Margaux Lifestyle

Zupełnie zwyczajna młoda kobieta, która postanowiła uczynić swoje życie wyjątkowym poprzez sport, blogowanie i udostępnianie! Życie, które chce jeść pełnymi zębami! Biegacz, chodzik, fitgirl, praktykantka … Żyję życiem z prędkością 200 km / h!