Jak pomagają w kontroli wagi?


Czy kulturyści po raz kolejny przodują w postępach w żywieniu i zdrowiu?
Większość osób spożywających białko w sporcie robi to dla
budowanie mięśni, w kluczowych momentach, między posiłkami lub po treningu, aby zapewnić przepływ aminokwasów niezbędne dla ich mięśni, ale producenci zaczynają rozumieć wartość dodawania białka do codziennej żywności.

Białka zarezerwowane nie tylko dla sportowców!

Konsumenci znajdą jeszcze więcej korzyści zdrowotnych. Ale gdzie rynek białka ma sens, szczególnie w przypadku nadwagi i sytości.

Badania naukowe uznają rola białek w utrzymywaniu lub zmniejszaniu wagi, a wiele diet zapewnia dumę rybom, białkom mleka, soi, białkom roślinnym … które nie tylko zapewniają dużą liczbę składników odżywczych, ale także promują kontrolę apetytu.
Of białko na śniadanie lub bogate w białko śniadanie rozpoczyna proces sytości i zapobiega przekąsaniu między posiłkami lub przyciąganiu tłustych, bogatych i słodkich potraw. Potwierdzają to ostatnie badania opublikowane w American Journal of Clinical Nutrition, które pokazują, że białko oddziałuje na przekąski w ciągu dnia i reguluje aktywność mózgu odpowiedzialnego za głód.

Spożycie białka jest zatem znaczącą strategią kontroli masy ciała, do tego stopnia, że ​​zastępuje zwykłe przekąski przekąski wysokobiałkowe, poprawia ogólną jakość odżywczą diety, jednocześnie aktywując mechanizmy regulacji apetytu.
Podczas gdy to badanie nie rozróżnia białek zwierzęcych i roślinnych pod względem sytości, inne wcześniejsze badania wykazały, że białka mleka są lepsze do budowania mięśni.
Jeśli rynek nadwagi będzie nadal eksplodował (wpłynie na ponad 1,5 miliarda ludzi w 2015 r.), Produkty odchudzające, które mogą pomóc tym osobom, powinny nadal się rozwijać. Wielu producentów już wkracza w naruszenie i zwiększa zawartość białka w żywności. Szwedzka firma właśnie wprowadziła białko o niskim IG (indeksie glikemicznym), oparte na białkach serwatki, jajach i grochu, które należy spożywać przed posiłkami, aby ograniczyć apetyt.

Źródło foodnavigator.com, fot. Theoucafe.org