Jabłka i pomidory przywracają mięśnie zgodnie z badaniami naukowymi


Jabłka i pomidory wzmacniają myszy

Utrata masy mięśniowej jest nieunikniona z wiekiem. Ale według najnowszych badań opublikowanych w Journal of Chemia biologiczna, dwa pokarmy, o których nigdy nie myśleliśmy, mogłyby zachować masa mięśniowa a nawet przywrócić.

Jabłka i pomidory bogate w kwas ursolowy

Wysoka zawartość kwasu ursolowego

Wiesz już, że uprawianie sportu, a przede wszystkim trening siłowy utrzyma mięśnie w dobrej kondycji i pozwoli uniknąć marnowania mięśni, które nas czeka. Istnieje również dieta zapobiegawcza, która zapewnia dumę miejsce dla witaminy D i wapnia w celu utrzymania zdrowych kości i mięśni. Ale są też dwa zaskakujące pokarmy, które mogą pomóc wzmocnić mięśnie. Byłaby to skóra jabłek i zielonych pomidorów. Wynika to z ich zawartości kwasu ursolowego w jabłkach i pomidorów w zielonych pomidorach.

Wyniki badania

Więc oczywiście to badanie myszy, przy bardzo małych ilościach 0,27% kwasu ursolowego lub 0,05% pomidorów, nie określa, ile funtów skórki jabłkowej i zielonych pomidorów należy spożyć, aby uzyskać taki sam efekt zachowania masy mięśniowej i siły w człowiek Okazuje się jednak, że w skali myszy poprawa masy mięśniowej wyniosła 10%, a siła wzrosła o 30%, co jest dalekie od nieistotnego.

Przyczyną zaniku naszych mięśni jest białko AFT4, które zmienia strukturę naszych genów w mięśniach szkieletowych, a tym samym bezpośrednio wpływa na ich rozmiar i siłę.

Specyfika kwasu ursolowego i pomidora polega na tym, że dezaktywują one te geny. Dlatego nie jest zabronione wyobrażanie sobie, że skutki te zostaną ekstrapolowane na ludzi.

Wykazano, że kwas ursolowy zmniejsza zmniejszenie masy mięśniowej na czczo, ale także, gdy jest dodawany do normalnej diety, zwiększa mięśnie szkieletowe i siłę.

Silniejsze i większe mięśnie

Podobnie, gdy podawano myszy pomidoromidynę, badacze zauważyli, że ich mięśnie stały się większe i silniejsze, bez zauważalnego przyrostu masy ciała. Tomatidyna, ta mała, naturalna cząsteczka z roślin pomidora stymuluje sygnał mTORC1 do anabolizmu, który powodowałby gromadzenie się białka i mitochondriów, a tym samym wyzwalał wzrost komórek. U myszy oznaczałoby to powiększenie mięśnia szkieletowego, a także zwiększenie oporu i zdolności do ćwiczeń.

Dopóki naukowcy nie dowiedzą się, jak włączyć kwas ursolowy i pomidor do żywności lub suplementów, możesz nadal jeść zdrową dietę: białko, witaminy i minerały, a także regularnie ćwiczyć.

Źródła : Metabolizm komórkowy 2011; 13: 627-638 Sygnatury ekspresji mRNA Atrofii ludzkich mięśni szkieletowych Zidentyfikuj naturalny związek, który zwiększa masę mięśniową. Systemowe odkrycie Tomatidine jako naturalnego inhibitora drobnocząsteczkowego zaniku mięśni szkieletowych [University of Iowa] [Journal of Biological Chemistry] Michael C. Dyle, Scott M. Ebert, Daniel P. Cook, Steven D. Kunkel, Daniel K. Fox, Kale S. Bongers, Steven A. Bullard, Jason M. Dierdorff i Christopher M. Adams. Zdjęcie Shutterstock.com-Igor-Kovalchuk. Pixabay.com.