Dzięki HIIT możesz spalać tłuszcz i zyskać mięśnie


WOD 536

Oferuję dziś sesję HIIT 2 w 1: spalanie tłuszczu i budowanie mięśni.

Ta kombinacja ćwiczeń dynamicznych i statycznych przybierze mięśnie podczas spalania tkanki tłuszczowej.

Spróbujemy?

Oto WOD:

Wykonaj 5 okrążeń z 45 sekundami pracy i 15 sekundami odpoczynku, ćwicząc:

Uwagi techniczne: W przypadku pomp statycznych, pracuj całym ciałem, aby nie opuścić bioder i postawić się kilka centymetrów nad ziemią prawie w pozycji pośredniej (jest to pozycja robocza, a nie powrót do zdrowia, co?). Uważaj na dolną część pleców podczas V-upów i pozycji Hollowa, zawsze powinna ona leżeć płasko na ziemi (nie powinieneś wsunąć dłoni pod spód). W razie wątpliwości dokonaj zamiany.

Ustawienie timera

Ustawianie timera w 2 odstępach: 45 sekund (praca) i 15 sekund (odpoczynek) na 30 okrążeń.

Podstawienia

pompa statyczna w niskiej pozycji → pompa statyczna w wysokiej pozycji wyciągnięte ramiona;
V-up → podnoszenie nóg na podłogę (z dolnym grzbietem mocno przyklejonym do podłogi);
pusta pozycja (banan) → deska.

W zależności od twojego poziomu

Poziom Wykonaj 5 tur z:
Początkujący 25 s WŁ. / 35 s WYŁ
Średniozaawansowany 35 sekund WŁ. / 25 sekund WYŁ
Zaawansowane 45 s WŁ. / 15 s WYŁ

Co o tym sądzisz?

Nie zapomnij o 6th tour… szybki komentarz, aby podzielić się swoimi przemyśleniami na temat tego WOD ze społecznością w komentarzach poniżej!

Twoje wiadomości motywują wszystkich, więc idź po to 😉.

Dziękuję i życzę powodzenia.

Sportowo,

Pierre.

Podobała Ci się ta sesja i chcesz iść dalej?

Jeśli podoba Ci się ten styl treningu, odkryj mój Program HIIT (praca całego ciała w ciągu 24 minut) lub moja Metoda HMB (praca całego ciała) i szybciej osiągnij swój osobisty cel 💪!

Program HIIT
Program pełnej metody HMB