Dlaczego nie tracę wagi po dwóch miesiącach powrotu do zdrowia


Minęły już nieco ponad dwa miesiące, odkąd podzieliłem się z Wami moim pragnieniem wznowienia sportu w bardziej uporządkowany i bardziej rygorystyczny sposób (por. Moje artykuł). Z jednej strony, aby odzyskać kondycję fizyczną przed wyjazdem z Paryża, az drugiej strony, aby wspomóc moją utratę wagi. Po 10 tygodniach nadszedł czas na pierwszą ocenę. Aby było to szybkie i proste, nigdzie nie jestem! Dlaczego nie tracę na wadze?

Ani jednego kilograma straconego od października (a contrario żaden nie został wzięty pomimo wakacji i mojego pobytu w Annecy, kraju raclette i fondue!). A moje wznowienie sportu jest raczej pracochłonne. Rzeczywiście, bardzo trudno mi znaleźć rytm treningu, który mi odpowiada. A przede wszystkim pewien rygor.

dlaczego nie schudłem "szerokość =" 1440 "wysokość =" 960 "srcset =" https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/pourquoi-je-ne-maigris-pas-6 -1440x960.jpg 1440w, https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/pourquoi-je-ne-maigris-pas-6-300x200.jpg 300w, https: //www.margauxlifestyle .fr / wp-content / uploads / 2020/01 / dlaczego-I-Don't-lose-weight-6-800x533.jpg 800w, https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/ Pourquoi-je-ne-emigris-pas-6-272x182.jpg 272w, https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/pourquoi-je-ne-maigris-pas-6.jpg 1500w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 1440px) 100vw, 1440px "data-pin-url =" https://www.margauxlifestyle.fr/pourquoi-je-ne-maigris-pas/ "data-pin-media = „https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/pourquoi-je-ne-maigris-pas-6-1440x960.jpg” data-pin-description = „dlaczego nie schudłem” /></p>
</p>
<div id=

Table of Contents

Dlaczego nie tracę na wadze?

Odzyskiwanie sportu i przywracanie równowagi żywności

Aby schudnąć, zdarza się 70% na talerzu i 30% podczas aktywności fizycznej. Zacznijmy od mojej diety. Być może już to wiesz, ale tego lata widziałem dietetyka, który pomógł mi w przywróceniu równowagi dietetycznej. Moim głównym problemem było to, że cały czas byłem głodny, fałszywy głód spowodowany nadmiernym spożyciem rafinowanych cukrów i produktów przetworzonych. Jedzenie poza moimi potrzebami sprawiło, że przytyłem. Na początku musiałem ponownie nauczyć się, jak prawidłowo i satysfakcjonująco jeść.

Dziś muszę przyznać, że lubię gotować i jeść. Aby jednak przestrzegać mojego planu żywieniowego (który absolutnie nie jest dietą!), Muszę planować posiłki i odpowiednio robić zakupy. Historia posiadania w szafkach niczego poza planowaniem jedzenia i nie poddawania się pokusie przekąsek.

Aby przeczytać: „Moje wskazówki, jak przestać przekąskiwać

Fakt, że nie udało mi się przytyć podczas wakacji lub wakacji w Annecy, również z pewnością wynika z tej zrównoważonej diety. Co już jest zwycięstwem! Muszę przyznać, że mój głód osłabł. Nawet jeśli na razie nie mogę zrezygnować z przekąski… 😉

Strona sportowa, jak powiedziałem, mój powrót do zdrowia jest pracochłonny. Brakuje mi rygorystyczności i konsekwencji, co uniemożliwia mi „postęp”. Wyraźnie po 10 tygodniach powrotu do zdrowia odkryłem, że bardzo niewiele zmian związanych z sercem, jeśli chodzi o odczucia. Miałem dużo problemów z powrotem do formy, nie mając dostępu do siłowni, ale było coraz lepiej, odkąd zapisałem się na Shapin '(moje zdanie na temat platformy fitness można znaleźć w linia tutaj ➡️ Shapin). Nie przechodzę jednak do końca ruchu i regularnie wybieram łatwe opcje … Zbyt łatwe!

Z drugiej strony moje wypadki są dość frustrujące. Bezustanna walka między moją głową a nogami. Ale muszę przyznać, że przyjemność zaczyna stopniowo wracać. To już jest ogromne zwycięstwo! Ponieważ już odczuwam korzyści z równowagi psychicznej.

Znaczenie umysłu w odchudzaniu

W wartościach bezwzględnych jem znacznie lepiej i więcej się ruszam. Nawet jeśli nie jest idealny, nawet jeśli nie ma regularności, powinienem – teoretycznie – zacząć widzieć, jak kilogramy startują (tym bardziej, że moje wznowienie sportu datuje się na październik, moje przywrócenie równowagi żywieniowej, on, zaczął tego lata). Może nie tak bardzo, jak bym chciał, ale przynajmniej kilka. Tyle że nie schudłem! Dlaczego Jeśli nauczyłem się dwóch rzeczy po poprzednim odchudzaniu, to:

  • cardio nie powoduje utraty wagi (zajmuje jednak bardzo ważne miejsce w moim wznowieniu sportu!)
  • umysł odgrywa ogromną rolę w przybieraniu / utracie wagi.

Pomijając fakt, że cardio nie powoduje utraty wagi, powrócę do tego bardziej szczegółowo w przyszłym artykule.

Jak powiedziałem w moim artykule „Przytyłem! Co robić„Aby schudnąć, ważne jest stworzenie zdrowego i spokojnego środowiska. Właśnie tego mi brakowało. Rzeczywiście, emocjonalnie nie było to dla mnie łatwe. Między innymi straciłem babcię w listopadzie. Ponadto jestem obecnie w bardzo dużym stresie: moje bezrobocie ustało w marcu, a moja działalność nie pozwala mi się jeszcze wynagradzać. Mój umysł koncentruje się na tym, co zrobię w maju, a następnie we wrześniu.

Stres, wątpliwości, niepewność, złość, żałoba, smutek … Cały ten złość negatywnych emocji nie pomaga w odchudzaniu, nawet daleko od niego! Co wyjaśnia, dlaczego nie schudłem. Moje ciało czuje, że potrzebuje energii, aby poradzić sobie z tym wszystkim. Więc to przechowuje. Lub miesiąca, ponieważ nie przytyłem też, nie wyczerpuje się w magazynie.

Obecnie pracuję wszędzie, aby rozwijać moje projekty, znajdować rozwiązania i podejmować ważne i strategiczne decyzje. Dopóki nie zamknę wszystkich plików, które pochłoną całą moją energię i nie skupię uwagi, myślę, że trudno będzie mi schudnąć.

Aby przeczytać: „Utrata masy ciała: Dlaczego stagnuję?”Lucile Woodward

dlaczego nie schudłem "szerokość =" 1440 "wysokość =" 960 "srcset =" https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/pourquoi-je-ne-maigris-pas-5 -1440x960.jpg 1440w, https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/pourquoi-je-ne-maigris-pas-5-300x200.jpg 300w, https: //www.margauxlifestyle .fr / wp-content / uploads / 2020/01 / dlaczego-I-Don't-lose-weight-5-800x533.jpg 800w, https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/ Pourquoi-je-ne-emigris-pas-5-272x182.jpg 272w, https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/pourquoi-je-ne-maigris-pas-5.jpg 1500w "rozmiary =" (maksymalna szerokość: 1440px) 100vw, 1440px "data-pin-url =" https://www.margauxlifestyle.fr/pourquoi-je-ne-maigris-pas/ "data-pin-media = „https://www.margauxlifestyle.fr/wp-content/uploads/2020/01/pourquoi-je-ne-maigris-pas-5-1440x960.jpg” data-pin-description = „dlaczego nie schudłem” /></h2>
<div id=

Co zatem zrobić, aby spowodować utratę wagi?

To bardzo proste. Kontynuuj pęd. Innymi słowy, podążaj za moim przywróceniem równowagi żywieniowej i skup się na wznowieniu sportu, jednocześnie zamykając, jak powiedziałem, moje akta jeden po drugim. Od przyszłego tygodnia powinienem mieć odpowiedzi (które, mam nadzieję, są pozytywne!) Pozwoli mi to zająć pozycję i iść naprzód. W międzyczasie idź krok po kroku i bądź cierpliwy. Ponieważ wiem, dlaczego nie schudłem … Więc presja!

Strona sportowa

Moje przygotowania do wyścigu Millau Viaduct Eiffage Race (17 maja 2020 r.) Rozpoczną się 24 lutego. Nie wiem jeszcze, czy będę dostępny w ten weekend; ale zamierzam udawać, że tak jest. Tak więc przez następne 5 tygodni skoncentruję się na regeneracji. Jeden cel: odzyskać trochę siły serca i wytrzymałości. Jak Przestając pomijać moje sesje wzmacniające! Dwie lub trzy 30-minutowe sesje tygodniowo, aby odbudować dobrą bazę mięśniową.

Strona żywności

Wciąż stopniowo ograniczam spożycie mięsa: dziś prawie nie jem go w ciągu tygodnia. I gotuję do maksimum, aby uniknąć wszystkich przetworzonych produktów. Pragnę słodyczy, napełniam je ciastkami, które sam sobie przygotowałem, o wiele lepszy w smaku i o wiele bardziej satysfakcjonujący niż ciastka przemysłowe. Następny krok: poznaj kalendarz owoców i warzyw, aby znaleźć przepisy odpowiednie na każdy sezon. Ponieważ dobre, bakłażan i cukinia w środku zimy i tak nie jest za dużo … Ale najwyraźniej moje przywracanie równowagi żywności zaczyna przynosić owoce, ponieważ nie odczuwam już tego głodu, który zmusił mnie do zjedzenia wszystkiego i wszystko, aby to wypełnić.

Strona monitorująca

Aby wznowić i utrzymać dobre nawyki, muszę być zorganizowany, żeby być kwadratowy. Wydałem więc mój dziennik pocisków, który przekształciłem w książkę o jedzeniu i sporcie. Z jednej strony planuję posiłki tygodnia i moje sesje sportowe. Z drugiej strony, aby śledzić moją ewolucję. Dzięki temu mogę jasno sprecyzować swoje pomysły i jednocześnie móc realizować wszystkie moje projekty w 2020 r.

W moim BuJo mam:

  • strona „roczny cel”
  • urządzenie do śledzenia masy i tłuszczu
  • miesięczna strona z pomiarami, wagą, masą tłuszczową i moimi celami na kolejne 4 tygodnie (zarówno zawodowymi, osobistymi, jak i sportowymi)
  • dobry monitor nawyków
  • mój tygodniowy harmonogram posiłków i sesji sportowych

Zrobiłem coś prostego, ponieważ już mając zajęte życie, nie chciałem, aby to BUJO zajęło mi zbyt długo.

W każdym razie, teraz wszystko, co musisz zrobić, to uzbroić się w cierpliwość. Ponieważ od niechcenia widziałem już pewne pozytywne zmiany w tym powrocie do zdrowszego i bardziej aktywnego stylu życia. Moje kości policzkowe powróciły na moją twarz (dowód, że nadal mam spuszczone powietrze!), Skóra moich pośladków i ud wygładziła się. A przede wszystkim lepiej radzę sobie ze stresem. Co jest o wiele ważniejsze niż fakt, że nie schudłem! Moja równowaga psychiczna jest ważniejsza niż liczba na skali!

A ty Czy jesteś podobny do mnie między utratą masy ciała, która się nie rozpoczyna, a żmudnym wznowieniem sportu?

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, przypnij go! ⬇️

Śledź:

Margaux Lifestyle

Zupełnie zwyczajna młoda kobieta, która postanowiła uczynić swoje życie wyjątkowym poprzez sport, blogowanie i udostępnianie! Życie, które chce jeść pełnymi zębami! Biegacz, chodzik, fitgirl, praktykantka … Żyję życiem z prędkością 200 km / h!