Ćwiczenia bez wyposażenia (trening masy ciała) # 549


WOD 549

Cel: trening masy ciała
Focus: całe ciało

Spędzamy dużo czasu przed komputerem, tabletem lub telefonem.

Możliwe, że czytając to, opierając się na ekranie, jesteś w złej pozycji: ramiona zwinięte do wewnątrz i do przodu 😉.

Jeśli właśnie wyprostowałeś się, ćwiczenie 1 tej sesji jest idealne do wzmocnienia mięśni górnej części pleców i korekcji postawy!

WOD:

Wykonaj, tak szybko jak to możliwe i przy dobrej technice, 4 okrążenia:

Techniczne:

  1. Ramiona muszą być „aktywne” podczas ćwiczeń 1 i 3. To znaczy, zamiast podnosić ramiona w kierunku uszu, odsunąć je od uszu (obniżyć je i przybliżyć łopatki).
  2. Ramiona są wyciągnięte, a ręce nie dotykają ziemi podczas ćwiczenia 1.

W zależności od aktualnego poziomu

Poziom Wykonaj 4 okrążenia z:
Początkujący 20-16-13-10 powtórzeń
(premia: 30 powtórzeń)
Średniozaawansowany 40-32-26-20 powtórzeń (60)
Zaawansowane 60-50-40-30 powtórzeń (60)

Bonus za ukończenie

Po 3 minutach odzyskiwania:

Jako bonus na koniec sesji, jeśli masz trochę więcej czasu: 100 kroków kraba z każdej strony.

Jeśli nie masz elastycznej opaski, możesz wykonać 100 zgiętych nóg z każdej strony (jak ćwiczenie 7).

Jaki jest twój czas

Jeśli zmoczyłeś koszulkę, nie zapomnij podzielić się swoim czasem ze społecznością w komentarzach poniżej (wybrane wrażenie + wybrany poziom)

Motywuje każdego, więc idź do niego 😉.

Dziękuję i życzę udanej sesji.

Sportowo,

Pierre.

Podobała Ci się ta sesja i chcesz iść dalej?

Jeśli podoba Ci się ten styl treningu, odkryj mój Metoda HMB (praca całego ciała) i szybciej osiągnij swój osobisty cel 💪!

Program pełnej metody HMB