Badania zastępowania utraty wagi


Zastąpienie posiłku białkowego

Pomyślna utrata masy ciała wymaga dziennego deficytu kalorii wynoszącego 300 cal (łącząc zmniejszone spożycie żywności i wyższe wydatki na kalorie).

Ludziom trudno jest się tego trzymać, co zwykle powoduje, że utracone funty odzyskują, ponieważ bardzo trudno jest obliczyć własne potrzeby i szanować ilości
The
zamienniki posiłków czy płynne czy stałe są cennymi narzędziami pomagającymi schudnąć. Na ogół są bardzo ubogie w węglowodany i lipidy i doskonale zrównoważone białko, który pomaga aktywować metabolizm i dlatego jest dobrym wyborem dla przerywanego młodzieńca.

Przerywany zastępowanie młodzieży i posiłków w celu zmniejszenia masy ciała

Badanie przeprowadzone przez University of Illinois w Chicago przez Kristę Varady wykazało, że naprzemienne nieograniczone posiłki i częściowy post w inne dni (pochłaniające 25% potrzeb kalorycznych) pomogły w odchudzaniu u osób otyłych i szczupli ludzie. Po 12 tygodniach ludzie stracili około 5,5 kg i zredukowali tkankę tłuszczową o około 4 kg, bez zmniejszania beztłuszczowej masy ciała. Zmniejszyły także ryzyko sercowo-naczyniowe (trójglicerydy, cholesterol LDL i białko C reagujące na zapalenie).
Naprzemienne zbilansowane posiłki z częściowym młodzieńcem (na przykład z zastąpieniem posiłku) w tym samym tygodniu jest zatem łatwym sposobem na zrzucenie wagi, ponieważ ogranicza się złamanie i rozprowadza się ból przez cały tydzień.

Źródło Nutrition Journal, 12: 145, 2013. Zdjęcie unsplash.com