Active Walking | Idealny sport dla początkujących


Aktywny spacer – lub sportowy – to idealny sport, gdy zaczynasz lub chcesz delikatnie wznowić aktywność fizyczną. I to nie dlatego, że jestem ambasadorem fitness walking w Newfeel, że ci to mówię, ale dlatego, że jestem głęboko przekonany o korzyściach płynących z chodzenia. Dzisiaj wyjaśnię dlaczego.

Na początku września podzieliłem się z tobą moja rada, aby wznowić sport. Jednym z nich było uspokojenie się, aby się nie skrzywdzić. Dzisiaj wyjaśnię wam, dlaczego aktywne spacery są sportem doskonałości dla początkujących.

Aktywne chodzenie, nie traumatyczny sport dla ciała

Aktywne chodzenie jest idealne do uprawiania sportu na początku, ponieważ jest bardzo delikatne. Przez „miękki” rozumiem „nie traumatyczny”. Z jednej strony nie ma wstrząsów, które mogłyby uszkodzić stawy. Z drugiej strony sprawiasz, że serce działa bez popychania go do czerwonej strefy. W ten sposób pozwala ci delikatnie zregenerować siły i stopniowo przyzwyczaić ciało i serce do wysiłku. I to bez cierpienia.

To się nazywa warunkowanie fizyczne. Często dużą wadą początkujących w sporcie jest to, że są zbyt „entuzjastyczni”: robią za dużo, za szybko i kończą się zranieniem. Co jest całkowicie normalne, ponieważ ich ciało absolutnie nie było przygotowane do podjęcia takiego wysiłku.

Z punktu widzenia ścięgien, więzadeł, mięśni, stawów lub serca. Ciało jest bardzo złożoną maszyną z wieloma trybami. Każda z nich wymaga specjalnego wywiadu, aby nie wykorzystać.

Fitness jest jak dodawanie oleju do tych słynnych trybików i rozgrzewanie, aby płynnie uruchomić silnik. A aktywne chodzenie doskonale spełnia tę rolę. Dlatego jest to idealny sport dla początkujących, którzy chcą wznowić aktywność fizyczną. Zacznij delikatnie, aby przygotować ciało do dalszych wysiłków.

Aktywne chodzenie pozwala być jednym z ciałem

Dzięki aktywnemu chodzeniu zaczynasz rozumieć całe swoje ciało, rozumiesz, jak ono działa. Nauczysz się także rozpoznawać różne doznania podczas ćwiczeń. Jednym ze zwrotów, które najczęściej pojawiają się u początkującego sportowca, jest: „Ach, nie wiedziałem, że mam mięśnie w tej części ciała”. Wskazuje to na nieznajomość schematu ciała u wielu osób.

Aktywne chodzenie pozwoli ci odkryć swoje ciało. Naucz się go słuchać, aby zrozumieć różne sygnały, które ci wysyła. I oczywiście jest to najważniejsza rzecz, aby później nie zranić się.

Wiedz, jak rozpoznać, że twoje ciało potrzebuje odpoczynku, co najlepiej musi odzyskać, a zwłaszcza wiedzieć, kiedy możesz sobie pozwolić na pchanie maszyny. Wyjdź ze swojej strefy komfortu i przekraczaj granice, na tyle, aby robić postępy bez narażania zdrowia.

Nauka ta jest możliwa dzięki temu, że chodzenie działa na wszystkie mięśnie w ciele. Dolna część ciała: nogi i pośladki oczywiście. Tułów: poszycie i głębokie mięśnie pleców, które pomagają utrzymać wyprostowaną pozycję i lepiej oddychają. A tułów: ramiona i ramiona dzięki ruchowi wahadła, który pozwala na zwiększenie prędkości.

Nie zapominając o sercu, które nauczy się radzić sobie z wysiłkiem i skuteczniej bić.

Aktywne chodzenie jest dobre dla serca…

Nie należy zapominać, że serce to także mięsień, o który trzeba dbać. Dużą zaletą chodzenia jest to, że pozwala on pracować w podstawowej wytrzymałości. To znaczy obszar, w którym serce działa najlepiej, bez zbyt dużego stresu.

Wytrzymałość podstawowa jest łatwa do rozpoznania: pomimo wysiłku sportowego możesz prowadzić rozmowę. Niekoniecznie po to, by wygłaszać długie tyrady à la Shakespeare, ale nadal mówić tak samo.

I to jest naprawdę interesujące z aktywnym chodzeniem. Pozwala bardzo ważnej pracy sercowo-naczyniowej mieć nadzieję na długie i zdrowe życie.

Dzięki temu jest dostępny dla wszystkich: od kobiet w ciąży po osoby starsze, dzieci i nadwagę.

… I portfel!

Ponadto chodzenie nie jest sportem wymagającym kolosalnych inwestycji finansowych. Oczywiściea)Ambasador Newfeel a były sprzedawca z Decathlonu, za którym podążam, zdecydowanie zaleca noszenie elastycznych trampek zapewniających płynne bieganie stopą.

⬇️ Inne kolory PW 140 , idealny do rozpoczęcia aktywnego chodzenia! ⬇️

Jednak nie musisz sprzedawać nerki, aby aktywnie chodzić. Zatem nie ma takiego zobowiązania, jak w przypadku dołączenia do siłowni lub klubu sportowego. Możesz dać sobie prawo do poświęcenia czasu na odkrycie sportu chodzenia. A przede wszystkim możesz to ćwiczyć wszędzie! Na plaży, w parku, w górach, w mieście…

Więc jeśli podsumuję:

  • aktywne chodzenie to ultra-kompletny sport, który działa – w harmonijny sposób – na wszystkie mięśnie w ciele
  • jest to sport, który absolutnie nie jest traumatyczny dla twoich stawów
  • umożliwia niezbędną pracę układu sercowo-naczyniowego tak długo, jak to możliwe
  • to nie jest drogi sport …

O czym zapominam Sprawia, że ​​twoje gardło lśni. Od 7 km / h wydatek energetyczny jest taki sam między bieganiem a chodzeniem. Aktywne spacery to sport zdrowotny co pozwala zmniejszyć ryzyko chorób sercowo-naczyniowych i cukrzycy.

Aby przeczytać „Spacer sportowy od Newfeel

Na co więc czekasz, aby rozpocząć aktywne spacery?

* Ten artykuł zawiera linki partnerskie Decathlon
Aby dowiedzieć się więcej na temat zarabiania i przynależności na blogu, odwiedź stronę tutaj
Ogromne dziękuję za wsparcie 💛

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, przypnij go! ⬇️

Śledź:

Margaux Lifestyle

Zupełnie zwyczajna młoda kobieta, która postanowiła uczynić swoje życie wyjątkowym poprzez sport, blogowanie i udostępnianie! Życie, które chce jeść pełnymi zębami! Biegacz, chodzik, fitgirl, praktykantka … Żyję życiem z prędkością 200 km / h!