24-minutowy trening całego ciała # 499


WOD 499

Pierwsze szkolne wakacje mojego syna się skończyły, trening jest wznawiany… Przerwy są dobre, nawet jeśli jest to sport dla dzieci.

Dla regeneracji, oto 24 minuty HIIT, aby obudzić wszystkie mięśnie ciała (i 2 nowe ćwiczenia).

Wykonaj 6 okrążeń z 30 sekundami pracy i 10 sekundami odpoczynku na ćwiczenie:

Uwaga: Tractions Tempo 1: 2: 4: 0 oznacza, że ​​będziemy ograniczać ruch w ten sposób: 1 sekunda, aby przejść do paska, utrzymujemy wysoką pozycję przez 2 sekundy i powoli schodzimy do pozycji początkowej przez 4 sekundy (sprawdź zejście). Następne powtórzenie jest bezpośrednio połączone bez czasu pauzy (0 sekund).

Technika skrzynek skoków: stać przed stabilną i solidną ławką lub innym podparciem; wskocz na nią stopami; Stań jak przysiad i zejdź z nóg jedna stopa po drugiej. Uważaj, aby w tym ćwiczeniu nie wybrać zbyt wysokiego wsparcia. Powinieneś raczej pomyśleć o wybuchowym przysiadie skokowym niż skoku grupowym (celem jest podniesienie ciała tak wysoko, jak to możliwe, a nie kolan). Jeśli dotrzesz do podparcia w pozycji głębokiego przysiadu, wybierz niższe podparcie.

Zastępstwa dla tego WOD

sprint → lifting kolan (biegnij na miejscu);
skoki z pudełka → skaczone przysiady;
trakcja → trakcja pozioma.
podwójne dolne → zgrupowane skoki.

W zależności od twojego poziomu

Poziom Wykonaj 6 okrążeń z (czasem pracy / odpoczynku):
Początkujący 20s / 20s
Średniozaawansowany 25s / 15s
Zaawansowane 30s / 10s

Po WOD

Po WOD i rozciągnięciach podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej. Dziękuję

Dobry dzień i powodzenia.

Pierre.

ZapiszZapisz