20 minut sportu w domu # 587


WOD 587

Cel: Rób szybko i dobrze (ale przede wszystkim dobrze!)
Focus: Całe ciało

Oto mini obwód do powtórzenia dla maksymalnie 20-minutowego treningu w domu.

Gra polega na próbie wykonania jak największej liczby okrążeń tego mini obwodu w czasie pracy.

Twój wynik to liczba ukończonych tur.

WOD:

Korzystając z dobrej techniki, wykonaj jak najwięcej okrążeń w ciągu 20 minut:

  • 15 hinduskich pomp powrotnych;
  • 15 tylnych wyjść (15 na lewo i 15 na prawo, na przemian);
  • 15 martwych ciągów na jame (15 po lewej i 15 po prawej).

Techniczne:

  1. martwe ciągi : podczas wykonywania ruchu pamiętaj, że twoja miednica jest osią obrotu, twoje ręce służą jedynie do stabilizacji ciebie i koncentrujesz się na pracy pośladków.

Zmiana

powrotne pompy hinduskie → powrotne pompy hinduskie → pompy naziemne.

W zależności od aktualnego poziomu

Poziom Wykonaj jak najwięcej okrążeń w ciągu 20 minut:
Początkujący 9 powtórzeń na ćwiczenie
Średniozaawansowany 12 powtórzeń na ćwiczenie
Zaawansowane 15 powtórzeń na ćwiczenie

Jak wybrać poziom?

Ton 1er turn powinien wydawać się „łatwy” (to znaczy, że wykonuje się proponowane powtórzenia za jednym razem bez przerwy). Kolejne rundy będą bardziej skomplikowane 😉. Na pewno zajmiesz krótkie bezpłatne czasy odzyskiwania, aby ukończyć proponowane powtórzenia, ale w tym czasie licznik nadal działa!

Strzeż się ego: zawsze faworyzuj technikę w czasie.

Ile okrążeń ukończyłeś?

Nie zapomnij podzielić się swoją opinią, wrażeniami i spostrzeżeniami ze społecznością w komentarzach poniżej.

To miłe, przydatne i motywuje wszystkich, więc idź do niego 👍.

Dziękuję bardzo!

Sportowo,

Pierre.

Podobała Ci się ta sesja i chcesz iść dalej?

Jeśli podoba Ci się ten styl treningu, odkryj mój Metoda HMB (praca całego ciała) i szybciej osiągnij swój osobisty cel 💪!

Program pełnej metody HMB